W market(r)ingu

W market(r)ingu🥊 to kolejna książka Garrego Vaynerchuka poświęcona mediom społecznościowym. W książce przedstawia niemal wszystkie znane nam portale społecznościowe i szczegółowo przybliża nam zasady na nich panujące. Jest to bardzo pomocna wiedza – przynajmniej dla mnie – gdyż łatwo pogubić się w gąszczu portali społecznościowych. Z książki dowiedzieć się można w jaki sposób należy publikować na:
➡️ Facebooku
➡️ Instagramie
➡️ Printerescie
➡️ Twitterze
➡️ Tumblr
Oraz pokrótce:
➡️ Snapchacie
➡️ LinkedIn
➡️ Google+
➡️ Vine
W każdym rozdziale omawiającym kolejny portal znajdują się również „komentarze eksperta” gdzie Gary analizuje poszczególne wpisy różnych firm tłumacząc co zrobili dobrze, a co źle.
Bardzo polubiłem tę książkę bo nie dość, że zawiera teorię to jeszcze praktykę gdzie na przykładzie omawianych postów można wyciągnąć wiele wniosków.
Pomimo, że książka jest z 2015 roku i przez ostatnie lata media społecznościowe trochę ewoluowały to nadal posiada dużą wiedzę, którą można wdrożyć w dzisiejszych czasach 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *