Jak grać, żeby wygrać w biznesie

Autorem książki jest Mark Cuban, amerykański przedsiebiorca, gwiazda programu „Shark tank” i właściciel klubu koszykarskiego Dallas Mavericks.
W książce tej opisuje poczatki swojej przygody z biznesiem, od pracownika etatowego, przez twórcę serwisu broadcast. com (który sprzedał za 6 miliardów dolarów) po właściciela klubu koszykarskiego. Autor dzieli się z nami:
➡️ Błędami, które popełniał i radami jak ich unikać,
➡️ Opisuje zasady, którymi się kierował w drodze na szczyt,
➡️ Elementami strategii, które są kluczowe do pokonania konkurencji,
➡️ Jak pozyskiwać klientów na lata.

Książka jest krótka – liczy ok 100 stron. Dla jednych to mało, ale jak dla mnie lepsze 100 stron konkretów niż 1000 stron lania wody 🙂 A już jutro poznasz 12 mantr sukcesu Marka Cubana 😉

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *